帰国 Return

帰ってきました…
昨日、日本から帰ってきました。物凄く疲れました…
しかも、物凄く遅れておきました…
ベッドからおきて、『何時だ…って11時かよ!!??』みたいなかんじ…
今日学校なくてよかった…
いや、本当に…学校あったら死んでいます。
今は紅白歌○戦みながら今書いてます…
弟がめっちゃやさしかったです。
滅多にテレビをかしてくれない弟が今日テレビをかしてくれました。
うれしい…(涙
嫌いなチャンネルに変えなければ、今日は見ていいらしい…
私は普段はテレビを見ないです。これ(↑)が理由で…だから、友達の話してる話題とか追いつけません…

今日は早く寝よう…あ、でも明日は学校がないからゆっくり起きていいんだ…
どうしよっかな〜…

I finally came home...
I finally came back from Japan yesterday, and I am tired like crazy.
And I woke up late this morning.
I got up from bed and looked at the clock like, "What time is it--- 11!!!???"
I'm so glad there was no school today.
Really... If I had school today, I would've been dead.
I'm watching Kouhaku right now... It's the song tournament held in Japan...
My little brother was nice today.
He let me watch TV today, and that rarely ever happens. That's why I'm watching this.
I'm so happy... (tears
If I don't change the channel to something he hates, I can watch TV...
I ususally don't watch TV because of this. That's why, when my friends speak of TV, I get lost so esily...

I should go to sleep early tonight... But there's no school tomorrow so I can wake up late...
What should I do...?