私は音楽が大好きです。
だから、アイポッドは宝みたいなものです。
なので、アイポッドについてくるイアホーンは…宝みたいな物になるはずなんだけど…
私はアイポッドのイヤホーンが大嫌いです。耳からぽろぽろ落ちて音楽が聞こえません。
だから、私専用のイヤホーンをGirloyのSONYの店で買いました。
それを開けて、保証書の紙を読み始めた。(念のために…)そこには、
「90日以内で故障などの問題が起こったら、
SONYはあなたに新しいイアホーンをただで差し上げます。
だが、もしあなた自身がわざとこれを壊したりすると差し上げられません。
それが神のお告げによって壊したとしてもです。

.........待て待て待て待て…なぜここに突然神が出るんだ!?どうした、SONY!?
思うに、SONYは神のお告げによってイヤホーンを壊した人から、訴えられて負けたのだろう…
日本の製品の説明書では見たことがないです、この文章…
ビバ☆アメリ
アメリカで企業が生き抜くのは大変だな…

I love music.
That's why my iPodis like a treasure to me.
And the earphones that come with my iPod... Should be a treasure also...
But they aren't. I HATE THE EARPHONES THAT COME WITH THE iPOD. They just keep falling out of my ears and I can't even listen to my music.
So, I bought some eaphones at a SONY store in Gilroy.
I opened the case and began reading the warrenty paper. (Because I get paranoid with these things...
"If there are any problems with your earphones in less than 90 days,
SONY will provide you with a new set for free.
But if you break it yourself, SONY cannot provide you with a free set.
Even if you were told by God to do it."

......... Wait a minute, wait a minute... Why does God come on here all of a sudden!? What happened SONY!?
There may be a probability that SONY has lost against a guy who broke his set of earphones because he was told by God...
But I've never seen this on the Japanese stuff I buy...
VIVA AMERICA!!
Man, it'll be hard living in the industry companies here...