バンド Band

数日前、母からこんなものをメールでもらいました。
http://www.niceheart.or.jp/16saiyuusyuu1.txt
ある少年の作文です。なんの大会かよく理解できなかったけど…タイトルはこれでした…『【TV-News】MBCがJNNコンクールで大賞受賞/鹿児島』
泣きました。正直に言うと、泣きました。感動しました…
後、火曜日にバンドのコンサート…演奏会…がありました。結構よかったらしいです、まわりの人たちによると…
私たちには少し酷く聞こえたのです…;;
その後は、先輩たちと結構遊んでいました…
母の話によると、弟は私のバンドの演奏だけを唯一聞いてくれました。ほかのコーラスなどは聞いてなかったらしい。正直、『いい奴なんだなぁ…』とか思ってました。

A few days ago, I got a letter from my mother...
It's a young boy's essay that was turned into some kind of tournament. I didn't really understand what the tournament was, but it's in Japanese, so the title is stated above in the Japanese section along with the link...
Well, I cried. I mean it, I did cry. It moved me so much...
Oh yeah, I had a band concert on Tuesday. I guess it sounded pretty good from what the people around us were saying, but to us, it wasn't our best...;;
I was playing with my classmates afterwards... Mainly drawing and stuff...
From what my Mom said, my little brother only listened to the band I was in. He didn't listen to the other groups, like the choir and orchestra. Truthfully, I actually thought he was a good guy for once...